5$ Steak.

Jag har syndat lite. Daniel tog med mig ut på restaurang ikväll och vi hade det jättemysigt. Vi gick till ett närliggande hotell som heter Broken Hill, dom har nämligen steak för 5$ på tisdagar. (1$ ≈ 7kr) Och man kan ju inte äta steak utan pommes frites, och majonäs. Jag får helt enkelt hålla nere intaget imorgon.

Den här veckan kommer förmodligen inte bli den nyttigaste. Jag fyller 23 på söndag, vilket innebär:
  • Födelsedagsfest på torsdag + alkohol och utgång.
  • Födelsedagsmiddag på Miss Maud på fredag. (Svensk gourmet buffé)
  • PÅSK!
  • Födelsedagsfrukost på sängen på söndag. (Plättar med sirap)
Kvällens klädval

Nästa inköp: Systemkamera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0