Baby Shower.


Dagen har varit supertrevlig och alla var väldigt nöjda med maten. Min paj gjorde succé såklart och jag är nöjd. Daniel gjorde sitt bästa med att äta vanlig mat och smaka på buffén som serverades och det gick, men tog lång tid. Svårigheter med att öppna munnen och tugga + stygn gjorde det inte lätt för honom. Maten var hur god som helst och cupcakesarna var verkligen fina och goda! (orkade dock inte hela, lite mycket för dom var så stora).


Mina housemates hade även förberett med ett par lekar under dagen. Vi spelade "baby-lotto" som går ut på att alla stoppar 2$ i potten och sedan gissar på förlossningsdatum samt vikt på barnet, sedan vinner den som är närmast och vinsten är pengarna. Jag och Daniel har 2x chansen att vinna på det här, så jag håller tummarna. Sedan lekte vi "drawsome" vilket är att man ska rita det som står på en lapp och alla andra ska gissa.

De flesta gästerna stannade till kl. 16 ungefär medan ett par och deras lilla bebispojke var kvar tills för en stund sedan. Så jag har gått och burit omkring på en liten knodd. Mys. Man blir ju lite sugen, tills han börjar skrika. Nu ligger jag i sängen och ska sova, klockan är 12 om 10 minuter och jag ska upp och öppna på jobbet imorgon. Dags att nana kudden med Daniel och Dinki. Puss








Kommentarer
Postat av: milenamalmros

åååh :) Allt ser gott ut och jag längtar tills man ska ha baby shower :D

2012-04-22 @ 12:22:44
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0