Dagens kost.

Jag hade sovmorgon idag, fick en timme extra av min manager, som sagt. Och det var så himla skönt, att kunna ligga kvar i sängen och mysa. Speciellt till skillnad från igår när jag gick upp klockan 5! Jag struntade i frukosten innan jobbet och när jag väl kom till jobbet blev det istället brunch runt 12.

Brunch: 160kcal
  • Juice 500ml: Vattenmelon, Äpple, Mintblad, Blåbär
Middag: 1000kcal
  • Tacos: tomat, gurka, köttfärs, majs, salsa + guacamole (hemmagjord)

Det som drog upp middagens kalori-innehåll var guacamolen, det är otroligt "onyttigt". Fast egentligen innehåller den bara avokado och gräddfil. Den är onyttig i form av kalorier och fett, men är snål på socker. Avokado är en väldigt kaloririk frukt så där drar det iväg, tyvärr. Dagens träning består av powerwalk 9,5km = -585kcal

Jag hade egentligen tänkt att jag skulle dra till gymmet idag efter jobbet, men jag var så hungrig så det blev direkt hem för att laga mat och äta. Efter maten blev det lite sent och jag låg hellre i soffan med min man än att släpa mitt arsle till gymmet. Imorgon däremot, ska jag fasiken till gymmet. Jag bytte dag helt enkelt, från idag till imorgon.

Jag, 2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0