Dagens kost.

Det har varit en bra dag, jag har bara varit alldeles för trött för att kunna uppskatta den. Dagen på jobbet gick hyfsat fort, trots att vi hade en rätt lugn dag, vilket var skönt. Jag har hunnit med över 1 mils powerwalk, vilket är ännu skönare. Och, viktigast av allt, jag har hunnit ta det lugnt i soffan och titta på serie med min man. Man måste ta vara på de små stunderna man får tillsammans ♥

Frukost: 300kcal
  • Cold Crusher, 300ml (flax seed oil, echinacea, guarana, vitamin C, protein)
  • Juice, 300ml (vattenmelon, citron, ananas)


Mellanmål: 160kcal
  • Glass, 1 skopa
Lunch: 400kcal
  • Juice, 200ml (vitlök, tomat, morot, citron, selleri)
  • Smoothie, 150ml
Mellanmål: 100kcal
  • Banan
Middag: 500kcal
  • Omelett
  • Soppa
Dagens träning blev som vanligt mina powerwalks till och från jobbet. Jag tog den långa vägen hem för att kompensera för igår då vi hade buffé här hemma. Powerwalk 12,3km = -751kcal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0