Dagens kost.

Idag när jag kom till jobbet bestämde jag mig för att jag idag minsann inte skulle äta något onyttigt alls. Ingen glass, ingen smoothie och inget annat sött som kan förstöra min fina kropp. Det gick skitbra! Jag höll mig från alla lockande godsaker och känner mig helt skakis nu.. sockernivån i kroppen är nog för låg. Men duktig känner jag mig och kan lägga mig och nana med gott samvete. Samma mål imorgon!
Frukost: 140kcal
  • Cold Crusher, 300ml: Färskpressad äpplejuice, blåbär, flax seed oil, echinacea, guarana, protein.
  • Latte, 150ml (inget socker!!)
Lunch: 150kcal
  • Fruktsallad, 350g: ½ päron, ½ apelsin, ½ banan, lite vattenmelon, lite ananas.
Mellanmål: 100kcal
  • Juice, 250ml: 2 apelsiner, 1 citron
Middag: 600kcal
  • 4 Köttbullar med potatismos
  • 1 glas mjölk (laktosfri)
Dagens träning består som vanligt av mina dagliga promenader till och från jobbet. Powerwalk 9,6km = -603kcal. Duktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0