Dagens kost.

Det här inlägget blir lite kortare än vanligt för jag är så himla trött. Dagen har resulterat i ganska bra siffror, förutom att jag har ätit lite för lite, men det har inte funnits riktigt tid för mat och jag har varit lite för stressad.

Frukost: 150kcal
  • ½ muffins: blåbär
Lunch: 150kcal
  • ½ muffins: blåbär
Mellanmål: 100kcal
  • 1 banan
Middag: 600kcal
  • Kinesiskt: nudlar med tofu, kyckling, mm.
Dagens träning: Powerwalk 10,1km = -606kcal + Styrketräning & trappmaskin 85min = -980kcal
Totalt blir det en förbränning av 1586kcal och jag är på två dagar uppe i totalt -2189/7000kcal. Bra start på veckan!

Underbara Perth ♥


Kommentarer
Postat av: milenamalmros

yeeeey :D har du vägarna förbi får du göra det :D Vart bodde du?

2012-04-25 @ 07:18:20
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0