Dagens kost.

Idag har jag varit tvungen att ta det lugnt med träningen eftersom jag har sån sjuk träningsvärk i hela kroppen. Daniel körde verkligen slut på mig med ett ben&rump-pass igår! Men man får se till det positiva och tänka på att det kommer göra mig gott i framtiden. Rumpan måste fasen bli lite fastare, och benen vill jag ju ha mer definition på.

Frukost: 250kcal
  • Gröt
  • 2 ägg
Lunch: 600kcal
  • Prawn dumplings 2st
  • chilli squid
  • Chicken bun 1½st
  • Eggyolk bun 1st
Gissa djuret. Jag glömde fota innan, så det här var allt som fanns kvar när jag kom på att "folk älskar ju att titta på bilder av vad jag äter".

Middag: 400kcal
  • 100g kyckling
  • grönsaker
  • 30g ris (okokt)
Dagens träning blev otroligt ointensiv Yoga = -251kcal. Det var skönt som omväxling. Jag sätter ju igång med powerwalk imorgon då jag jobbar + gymmet om jag kan röra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0