Dagens kost.

Idag har jag ju som sagt syndat lite, men förhoppningsvis vägs det upp av min nästintill obefintliga lunch. Jag kände mig ganska stressad på jobbet idag, och jag kan inte äta när jag är stressad. Nu tänkte jag gå och lägga mig i sängen och skissa lite medan Daniel pluggar, och vänta på att han också ska bli redo för sängen. Men innan jag lägger mig får ni dagens kost:

Frukost: 190kcal
  • Pick me Up (revitalizer) 500ml (med vitamin C, Flax seed oil, Guarana, Echinacea)
Mellanmål: 100kcal
  • Färskpressad citron 200ml
Lunch: 22,5kcal
  • Morot 50g
Middag: ca. 770kcal
  • 200g kött 300
  • 200g pommes frites
  • 10g majonäs
  • 20g bbq-sås
Dagens träning består av Powerwalk 8,8km (till och från jobbet) = -555kcal

Bjuder på en bild på min älskling och jag

Kommentarer
Postat av: Marcussigrun

Awesome site!

2012-07-04 @ 08:42:05
URL: http://marcussigrun.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0