Dagens kost.

Idag har jag varit liite onyttig nu på kvällskvisten, som ni kan se i mitt kostschema. För övrigt har dagens mat varit ganska kaloririk, tyvärr. Men jag har rört på mig hela dagen så jag hoppas på att det inte gör allt för mycket. Ska se till att äta nyttigt imorgon fram till kvällens alkohol.

Frukost: 190kcal
  • Revitalizer "Pick me Up": Flaxseed oil, Echinacea, Guarana och Protein.
Lunch: 450kcal
  • Kycklingwrap med sallad
Mellanmål: 150kcal
  • Citron- och sellerijuice, 300ml
Middag: 700kcal
  • 100g lax
  • 180g potatis
  • 1,5dl sås
  • 1 Majskolv
  • Lite sallad
Mellanmål: 300kcal
  • "Bubble-tea"

Dagens träning blev som vanligt Powerwalk 8,8km (till och från jobbet) = -555kcal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0