Dagens kost.

Under dagen har jag mått lite halvdåligt. Daniel har nog smittat mig med sin förkylning för jag har känt mig lite febrig. Får hoppas att det känns bättre imorgon när jag vaknar, jag är nämligen in charge på jobbet imorgon. Dagens kost såg ut som sådan;

Frukost: 190kcal
  • Revitalizer 500ml: Flax seed oil, Echinacea, Guarana, Protein.
Mellanmål: 100kcal
  • Färskpressad Juice 200ml: äpple, citron, selleri
Lunch: 450kcal
  • Färskpressad Juice 300ml: citron, selleri, is
  • Varm macka
Mellanmål: 150kcal
  • Fruit Frenzie 200ml
Middag: 550kcal
  • 25g soyabönor
  • 100g ris
  • 80g kyckling
  • stekta grönsaker
Idag gick jag till jobbet och som vanligt blir det en powerwalk 4,2km = -270kcal



Förresten!! Under kvällen har det varit en massa fyrverkerier så hela himlen har lysts upp i olika färger och former. Självklart var det för att fira in min födelsedag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0