Dagens kost.

Dagen har spenderats på stranden vid Monkey Mia ute på Australiens västra kust. Det har varit omkring 40grader varmt i skuggan och strålande sol hela dagen, helt underbart. Vi har badat, träffat delfiner, tittat på plattfiskar, träffat en jättesöt sköldpadda, blivit jagade av emuer och mycket mer! Jag lovar att berätta mer när jag kommer hem för just nu har jag bara mobilens internet och det tar sån tid att lägga utt bilder!
Här kommer istället dagens kost, det blev 2 glassar för mycket idag.. men vi har rört på oss!Fast inte tillräckligt..

Frukost: 150kcal
  • Havregrynsgröt
Mellanmål: 320kcal
  • Glass
Lunch: 600kcal
  • 2 mackor med ost och skinka
  • ½ apelsin
Mellanmål: 320kcal
  • Glass
Middag: 600kcal
  • Ost med chips (förrätt)
  • Pasta med köttbullar (på burk)
  • ½ tomat

Dagens träning innebär Hike 2,5km = -300kcal
Tyvärr har jag ju nu redan andra dagen lyckats sabba min utmaning, men jag tar igen det imorgon. Då har vi tänkt hyra kajak och paddla i 6 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0