Dagens kost.

Tidsinstället inlägg.

Just nu ligger jag och min migrän och sussar sött i sängen och dregglar på kudden. Jag kommer att gå upp innan klockan hinner bli 23 för er. Jag ångrar nästan liite att jag tog det där extra passet imorgon, men så tänker jag på de extra cash jag kommer få om 2 veckor och då känns det inte fullt lika jobbigt längre, bara nästan.

Idag har jag varit hur duktig som helst med både kost och träning, precis som igår! Jag ska fasiken hålla i det goda tempot och kosthållningen hela veckan ut nu. Jag har inte hunnit fixa någon "veckans utmaning" ännu, får se om jag kommer på någon till imorgon. Annars tar jag det nästa vecka istället. Tyvärr blev förra veckans utmaning ingen höjdare och jag var lite för optimistisk med vad jag själv klarar av när jag är på semester. Men, då vet jag tills nästa gång!

Nu, till ämnet. Redogörandet för dagens kost och träning följer nedan:

Frukost: 200kcal
  • Müsli-smoothie (receptet finner ni här)
Lunch: 400kcal
  • Kycklingwrap
  • Citronjuice 300ml


Mellanmål: 45kcal
  • 2 skivor ananas
  • 10 frysta hallon
Middag: 400kcal
  • Pasta
  • Köttfärsås

Tyvärr gick inte mycket av middagen ner eftersom migrän-fan fick illamåendet att slå till. Bajs.

Som sagt har jag varit superduktig idag och dagens träning blev 12,5km powerwalk = -740kcal
Jag hade från början inte tänkt ta den långa vägen hem, men min kollega från jobbet skulle också gå hem och hon bor längs vägen hem till mig (om jag tar den långa vägen). Vad gör man inte för sällskaps skull?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0