Dagens kost.

Eftersom det blev en så konstig dag så har jag ätit väldigt lite. Jag har haft fullt upp med jobb och mat har inte funnits i tankarna. Men en hel del träning blev det och jag borde ha ätit bättre för att det ska ge mer effekt. Idag ligger jag på kalori-minus. Det är lätt att vara efterklok.

Frukost: 200kcal
  • ½ muffin med äpple och kanel
Lunch: 200kcal
  • Resten av muffinsen
Mellanmål: 140kcal
  • En banan

Dagens träning är jag riktigt nöjd med och jag är stolt över att jag äntligen tog tag i gymmet! Det blev powerwalk 8,6km + crosstrainer 18min = -806kcal + styrketräning 1h. Och utöver det har det varit nästan 9 timmar springandes på jobbet. Nu är jag cptrött och går och nanar.

Jag känner mig riktigt pepp nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0