Dagens kost

Jag har precis legat i sängen jag-vet-inte-hur-länge och skissat lite smått till ett projekt som morsan håller på med. Blev väldigt nöjd med slutresultatet och jag måste säga att skuggning är nog fasen min grej. Imorgon när jag kommer hem från jobbet och har pluggat lite ska jag fortsätta med nästa skiss. Jag har den redan klar i huvudet, men det är svårare att få till det på papper.
Och nu till dagens matintag; om jag ska vara helt ärlig så har jag inte brytt mig om vad jag har stoppat i mig idag. Det är ju bara söndag en gång i veckan! Så idag kan man väl säga att det har varit en "äta-vad-jag-vill-dag".
Frukost: 100kcal
  • Färskpressad juice 400ml: äpple, apelsin, citron, selleri, päron, ananas
Mellanmål: 160kcal
  • En skopa glass (86g)
Lunch: 100kcal
  • Färskpressad juice 300ml: äpple, rödbeta, selleri, apelsin, ananas, citron
Middag: 650kcal
  • 100g kött
  • 100g potatis
  • 1dl sås
  • sallad
  • ¼dl salladsdressing (hemmagjord)

Dagens träning blev powerwalk 4,5km hem från jobbet = -290kcal


Vår glass på jobbet är såå god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0