Dålig mottagning.

Tyvärr är det så himla dålig mottagning utanför städerna här i Australien. För det mesta finns det ingen alls och har man tur finns det på campingarna. Som tur är hamnade vi igår på ett ställe där det fanns mycket bra internetmottagning för att vara på "landet". Så det här är ett tidsinställt inlägg för att ni inte ska tröttna på mig då jag inte kan uppdatera.

Jag och Daniel är som sagt ute på en liten roadtrip under veckan. Därav kan jag inte blogga regelbundet på ett normalt sätt, utan får ställa in lite inlägg som ni kan följa. Sedan kommer jag självklart att uppdatera er om resan när jag kommer hem, samt visa en massa fina bilder!

Vi kommer att besöka (förutom Kalbarri, där vi är nu) Denham, Shark Bay, Monkey Mia och på tillbakavägen Jurien Bay. Alla de här ställena är superfina och vi har hört att det ska vara intressant att se.

Hälsningar från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0