Elliptical & Weights.

Det går framåt med min träning. Jag känner att jag kommer mer och mer i form för varje dag som går och om det fortsätter att gå såhär bra kommer jag definitivt att nå mina mål! Vandringarna till och från jobbet går snabbare och jag varierar lite med att ta alternativa vägar för att liva upp det hela. Gymmet går bra nu, jag tar tag i det på riktigt än så länge den här veckan. Jag har följt mitt träningsschema och är allmänt nöjd med mig själv och tillvaron.

Jag var på gymmet i tisdags och körde crosstrainer och vikter. Tränade armar, ben och bröst och det gick superbra. Igår hade jag lite träningsvärk och skulle egentligen ha tränat, men jag var så trött efter jobbet att jag sköt på det till idag. Jag var lite rädd att jag även idag skulle skjuta på det men jag höll ut och genomförde min planering. Så idag var jag på gymmet och körde crosstrainer och vikter. Det blev armar, bröst och mage. Nu ligger jag med sån träningsvärk i brösten att det känns som de ska trilla av och armarna går knappt att lyfta. Ska bli spännande att se hur det funkar på jobbet imorgon.


Imorgon har jag tänkt att köra ett bodypump-pass efter jobbet. Jag börjar 07 imorgon och slutar 14, sen måste jag hämta upp min man som ska operera käften. Bodypump-passet går av stapeln runt 16.30 så det borde jag hinna med. Jag håller tummarna för att jag inte har för mycket träningsvärk bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback