Fettförbrännare.

De fettförbränningspiller som finns att tillgå idag är oftast helt ofarliga kosttillskott. Det beror såklart på om man är överkänslig mot innehållet. De flesta innehåller bland annat grönt te-extrakt och peppar vilket hjälper till att höja förbränningen. Det kosttillskott som jag tar just nu har jag köpt i en fitnessbutik här i Perth och jag vet inte om det finns i Sverige. Jag brukar inte ta de här kosttillskotten mer än en-två veckor på raken. Sedan tar jag uppehåll i ungefär en vecka och börjar om. Detta är för att jag är väldigt rädd för att det ska bli några biverkningar som till exempel migrän eller annat. Jag har nämligen väldigt lätt att få just migrän och det är ingen trevlig upplevelse.

Det här är mitt kosttillskott.
Jag använder mig av kosttillskott för att få en lite push på vägen och för att orka mer på gymmet samt med mina powerwalks. Jag tycker personligen att det fungerar och att man känner sig piggare och orkar mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback