Form.

Ni undrar säkert hur det går med mina mål? Mitt delmål är ju inget man når av att vara lat och ligga på soffan. Jag har faktiskt promenerat hela veckan till jobbet, de dagar jag har jobbat. Var ledig i torsdags och fredags och då blev det, ärligt talat, inte mycket röra på sig. Även idag tog jag en powerwalk till jobbet och jag sänker tiden med några sekunder nästan varje gång. Jag fortsätter köra på och kommer under de närmsta veckorna (läs veckan) ta tag i mitt kostschema och köra stenhårt på att nå mitt delmål.




Jag kommer dessutom att utöka min träning med att gå till gymmet så ofta som jag hinner. Vilket innebär att jag måste göra ett träningsschema för att hålla koll. Mer om det en annan dag. Nu sover jag redan och det borde ni också göra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback