Frill.

Testade på en ny frilla och trivdes ganska bra. Det enda jobbiga är håret som hänger ner på sidorna. Jag tycker det är otroligt snyggt med lite slarvigt uppsatt och hår som hänger ner, men det är ju så oerhört irriterande! Så jobbigt med hår som hänger och bara är ivägen hela tiden. De som känner mig kan nog hålla med om att det är rätt ovanligt att jag har utsläppt hår. Jag har allt som oftast håret i en knut mitt på huvudet så att det inte är i vägen. Då frågar ni er väl såklart varför jag har så långt hår om jag bara tycker det är i vägen.. och det har ni rätt i, en bra fråga. Det enkla svaret är att jag inte passar i annat än långt eller rakat, och man kan göra mer med långt hår. Sen är jag ganska nöjd med mina lockar också, dom passar till det mesta, eller allt.

Det passar sig till en snygg klänning vid utgång, men kan även vara snyggt till svarta jeans, t-shirt och skinnjacka. Eller bara hemma i en oversize-tröja med slitna mjukisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0