Frukost-tips.

De flesta håller väl med om att frukost är jätteviktigt för att man ska orka under dagen. Jag tycker personligen inte om frukost då jag mår väldigt illa på morgonen. Därför är det perfekt för mig att promenera till jobbet och sedan ta en juice eller nån frukt. Jag äter oftast ingen "ordentlig" frukost, utan det blir på helgen eller de dagar jag är ledig som jag lyxar till det med havregrynsgröt eller pannkakor =)

Men, jag tänkte ge er ett tips på en perfekt frukost, även för de som inte kan äta direkt på morgonen. Nämligen en smoothie som är lite mer mättande och passar utmärkt som start på dagen!

  • 100g müsli
  • 200ml mjölk
  • 50g fryst yoghurt
  • 100g frysta hallon
  • en skvätt honung
  • Krossad is
Mixa allt till smoothie-konsistens och KLART! Det går hur fort som helst att fixa, alla har tid med en smoothie på morgonen. Titta på mig, jag har till och med tid att blogga nu när jag ska gå till jobbet om 5 minuter!
Hoppas ni njuter ordentligt av mina härliga recept! Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0