God morgon.

Det har varit en händelserik och störig morgon idag. Daniels telefon har ringt stup i kvarten sedan kvart i 8. Lite irriterande när jag har planerat att sova till kvart i 9. Fast på ett sätt är det ju rätt skönt att jag är helt klarvaken innan jag ens borde vara vaken, eftersom jag är så morgontrött.

Om ett par minuter ska jag resa mig från sängen och vandra iväg till jobbet. Och efter jobbet ska jag fasen släpa mig till gymmet! Jag känner att jag måste det idag, eftersom det inte blev något igår. Jag får nog be Daniel att han pushar mig så jag kommer iväg.

För er är det mitt i natten just nu och här är klockan 9. Det är lite tråkigt med tidsskillnaden måste jag säga. Jag kan ju nästan aldrig prata med vänner eller familj hemma i sverige eftersom att alla sover när jag går upp och under dagen jobbar jag hela tiden, sedan när jag går och lägger mig så slutar folk skola eller jobb. Det blir lixom att det krockar med annat hela tiden. Tråkigt. Men ikväll ska jag försöka hinna med att snacka med min bästa vän, hoppas hon har tid när jag har bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback