Miss Maud.

Årets långfredag är här! Nu är det påsk, vilket även innebär min födelsedag =) Så ikväll ska jag och Daniel äta födelsedagsmiddag på en svensk restaurang här i Perth, som heter Miss Maud. De har buffé 365 dagar om året, öppet jämt med andra ord. Vi har varit där en gång tidigare och det är verkligen värt pengarna! Det är en ganska dyr restaurang, men buffén innehåller verkligen allt. De har seafood, svenska hemmagjorda köttbullar, sill, kött, svenska bakelser, paj och en massa annat smått och gott. Jag ska ta massa bilder och lägga upp imorgon!



Sedan efter middagen ska vi på Cirkus med ett par vänner. Det kommer bli så himla kul! Jag har inte varit på Cirkus sedan jag var typ 10år. Och dom har verkligen allt, trampolinhoppare, djur, clowner, allt annat möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0