I see things differently.

Nu är det dags för nya tag igen, efter gårdagens slapplördag blir det träning och koll på kosten från och med idag. Jag har skaffat mig ett konto på en sida där man kan hålla koll på vilket kaloriintag man ska ha för bästa möjliga resultat. Det känns skönt att bara kunna mata in lite siffror i datorn och sen se hur bra man ligger till. Det programmet ska hjälpa mig att inte äta för lite, för det är precis vad jag har gjort hittills. Jag har känt det själv och har fått det påtalat. Det är sant, jag har inte haft tid att tänka på allt jag stoppar i mig vilket har lett till ett stort kaloriunderskott. Det här har inte varit speciellt bra för min träning och kan dessutom hämma de resultat jag faktiskt siktar på. Så från och med idag blir det nya tag och ny stenkoll.

Jag ska ligga på en strikt diet men samtidigt få i mig omkring 1200-1300 kalorier per dag. Till det kommer jag att fortsätta med mina powerwalks omkring 1 mil om dagen och styrketräning 4 ggr i veckan. Jag kommer att lägga upp ett helt nytt träningsschema för att hålla koll, samt ett nytt matschema för ännu bättre stenkoll. Nu är det jag som kör järnet och siktar mot stjärnorna! Senare idag kommer ett inlägg om mitt nya 10-veckors mål. Missa inte det + veckans utmaning-utvärdering samt ny veckans utmaning. (nu lät det som en dålig TV-reklam. "missa inte nästa veckas program om hur barn blir till")



I see things different now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0