Kalas&mat.

Idag ska vi ha baby shower här hemma eftersom min housemate är gravid. Hon har bara 5 veckor kvar till förlossning och vi ser fram emot bebisens ankomst. Då kan jag känna efter om det är något som kan vara intressant inom ett par år. Vi får se hur mycket den skriker och är jobbig ;P


Det kommer 20 gäster exklusive vi som bor i huset och det är mest deras gamla skolvänner. Maten blev mestadels klar igår då det blev en hel del förberedelser i köket. Det kommer serveras currykyckling, dumplings, friterat på asiatiskt vis och en massa mer mat + cocktails. Dessutom har det beställts special-cupcakes med baby shower-tema och jag gjort svensk paj. Mums! Jag ser verkligen fram emot all mat och har tagit dagen som en "fetto-dag" då jag får äta vad jag vill. Det går ju bara inte att gå miste om det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0