Kiss på toastolen.

Något som jag tycker är otroligt vidrigt är när man kommer in på en toalett och det första man måste göra är att torka av toastolen för att föregående person har kissat överallt. Det hände mig idag, och jag höll på att spy! Nu var det en lite annorlunda scen då jag glömde att titta efter och satte mig rakt i någon annans "nummer 1". Gud vad äckligt! Så jag var ju tvungen att tvätta hela rumpan med tvål sen, noga.

Kan inte alla bara tänka på att pricka rätt, det finns ett hål ner i tossin för att man ska kissa I det, inte vid sidan av! Personligen tittar jag alltid efter om jag lämnar något oönskat efter mig när jag vart på publika tossis, det är rent toa-hyfs. Och jag tycker resten av männskligheten ska göra detsamma, för allas trevnad. Lämna toaletten som du själv vill hitta den.

I tossin, tack!



Kommentarer
Postat av: Christel

Håller med, det finns inget vidrigare :(

2012-04-23 @ 15:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback