Mango Smoothie.

Jag vill dela med mig av alla goda recept som jag lär mig på mitt jobb. De är något omgjorda så egentligen är det mina helt egna. Jag byter ut allt det onyttiga i de recept som finns, och ersätter med nyttigare alternativ. Det är alltid roligare att experimentera själv istället för att göra enligt de recept som finns, tycker jag.

  • 1 hel mango
  • 2,5dl lättmjölk
  • 1 skvätt honung
  • 2dl is
  • 1dl lättyoghurt
Släng ner allting i mixern (efter att du tagit bort kärnan på mangon!!) och blanda väl. Tillsätt eventuellt annan frukt, som banan eller jordgubb. Häll upp i ett snyggt glas och drick med sugrör. Underbart gott, eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0