Migrän.

Nu ligger jag i sängen med migrän och illamående. Det är så himla typiskt med migrän, ska ni veta. Att det smäller till i huvudet och sen kan jag inte ens öppna ögonen utan att det känns som tusen skott i pannan. Helt sjukt att det kan göra så ont att man mår illa och kräks. Ni undrar säkert hur jag kan sitta här och skriva om mitt onda huvud då jag inte ens kan öppna ögonen? Jag står emot värken för er, mina kära läsare, och tar smärtan för att kunna uppdatera! Men nu måste jag fortsätta blunda och dö lite i sängen, jag ska nämligen upp kl. 5 imorgon. Jag fick äran att ta ett extra pass på min egentliga lediga dag. Vad passar bättre än migrän en sådan kväll? God natt.
Jag känner mig som den här krabaten just nu och hade helst velat hugga av mig huvudet för det gör så ont.

(Bild från google.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0