Mini Ice Cream.

Idag på jobbet var det så lugnt så jag trodde jag skulle somna stående vid kassan. Det har varit rätt dåligt väder här i Perth i ett par dagar nu, regnat och hållt på. Så kunderna växer inte på träd direkt. Dagarna går långsammare för att det inte finns så mycket att göra. Det är extra jobbigt när chefen och hans partner kommer på besök (varje dag i ca 20minuter) för då måste man verka som att man har jättemycket att göra medan man egentligen rullar tummarna av uttråkning. Jag brukar ta en trasa och gå omkring och torka allt jag ser, då ser jag superbusy ut!

Eftersom jag och helene inte hade så mycket att göra fick vi ägna oss åt annat. Vi skojade runt lite, dansade till musiken och jag gjorde en miniglass. Den blev så söt, och Helene höll på att dö av skratt när jag visade den.

Miniglassen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0