Movies.

Idag har jag inte haft en enda sekund över för datorn, vilket gör att jag inte har hunnit dela med mig av allt roligt som hänt. Nu är klockan långt över midnatt och jag måste sova. Jag tänkte bara skriva lite snabbt om dagen så får ni veta mer imorgon. Dagens kost kommer som vanligt lite senare.

Halva dagen har jag jobbat på en av de andra butikerna som tillhör kedjan. Jag började halv 7 imorse så jag har varit vaken sedan 5!! Trööött. Sen hade jag lite att prata med min manager om så jag spenderade kanske en kvart/halvtimme på min vanliga butik. Sen powerwalkade jag hem och dog i soffan. punkt. Nejdå.. jag stack till gymmet och körde 75 minuter styrketräning. Duktiga jag!

Sist av allt har vi varit på bio och kom hem för en kvart sedan. Vi såg Hunger Games och jag berättar min åsikt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback