Mumsigt.

Mumsigt värre att komma hem till världens godaste kycklingsallad och en ännu godare "tårta"! Jag har verkligen världens bästa kock till pojkvän. Nu ligger jag i soffan och spricker snart, men vem syndar inte lite på födelsedagen? Jag lovar er att nästa vecka blir det mer koll på. Ingen dagens kost idag inte, jag har inte ens vågat räkna på hur mycket onyttigt jag har ätit idag. Uscha.

Banan-Cheesecake med Oreo-botten + chokladsås.

Mmmm, jag dör lite bara av att tänka på den ♥

Nu ska jag precis gå och lägga mig. Jag och Daniel har packat klart allting inför vår resa imorgon. Vi kommer att bila norrut och slutdestinationen är Monkey Mia. På vägen dit kommer vi även att stanna en natt i en stad som heter Kalbarri. Där finns en jättestor nationalpark som vi ska besöka, och även en massa fina stränder. Jag kommer att ta med mig datorn och hoppas på att det finns mottagning för internet under resan. Jag kommer även att lägga in lite tidsinställda inlägg nu utifall att det inte finns något sätt att uppdatera när jag är "on the road".


Kommentarer
Postat av: oliwia

åååhh va spännande :) kul o få följa dig här oxå! <3 <3

2012-04-09 @ 11:26:59
URL: http://imdressed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0