Nighty.

Nu är det sent och jag ska precis lägga mig och sova. Jag har inte hunnit med någon uppdatering idag på grund av jobb, planering, träning och skype-dejt med min bästa Ellis. Synd, tänker ni såklart. Kul, tänker jag, för jag tycker ju om att prata med mina vänner.

Imorgon börjar jag 6.30 så det är ytterst viktigt att jag somnar bums. Vilket säkert är helt omöjligt, då jag är pigg som en lärka och är lite uppe i varv såhär klockan kvart i 12 på natten. Skit. Men jag ska försöka.

Jag har i alla fall hunnit med en powerwalk på 4,5km idag, och jag har hållt mig inom min radie av 1300kcal per dag. Nöjd! Imorgon drar jag till gymmet för ett Pass 1. (Jag skriver mer imorgon om de olika passen jag gjort upp).

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback