On the go.

Hej mina kära!
Jag vill be om ursäkt för att jag inte delade med mig av min dag igår, men det blev lite kaos. För det första stog det på mitt schema att jag började 7 på morgonen, så jag gick upp 05.30. Klädde mig i träningskläder och promenerade till jobbet (5km). När jag kommer till jobbet går jag in och byter om, kommer ut och möts av en förvånad kollega som undrar vad jag gör där när jag inte börjar förens 12? HelvetesjävlaskitF*N!!
@#¤$%&§#!!!!

Det som störde mig mest var att jag redan hade planerat kvällen då Daniel skulle opereras, så jag kunde helt plötsligt inte jobba mitt skift. Suger! Men, som tur är har jag världens bästa arbetskamrater så jag fick komma in kl. 11 och jobba 3 timmar. Sämre än de 6,5 timmarna som var planerade, men bättre än 0.

Och så en bild på trötta jag igår morse kl. 6

Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet innan jag skulle hämta min lilla nyopererade bebis på sjukhuset. Körde rätt hårt och intensivt eftersom det blev ett kort pass, bara 30 minuter styrka och 13 minuter cross. Jag är nöjd nu, resultaten syns riktigt ordentligt. Jag kanske ska lägga upp lite före- och efterbilder snart så att ni får lite inspiration.

På väg till gymmet



Kommentarer
Postat av: Mickan

hall vadå opererats? vad har hänt med din man??? pössipösss

2012-04-22 @ 10:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback