One year ago.

Jag har kollat igenom lite bilder på min dator. Eller ja, lite var väl en underdrift för hela min dator består i princip av bilder. Jag tänkte visa lite bilder på hur jag såg ut för ett år sedan ungefär, för då hade jag den där kroppen jag längtar efter. Förra sommaren spenderade jag på jobbet och i löpspåret. Alla dagar såg likadana ut; upp klockan 7, till jobbet, hem klockan 5, ut med hunden en timme, ut i löpspåret en timme, äta middag, sova och upp igen.
Då hade jag disciplin på mig själv och vacklade inte en mm från målet. Jag hade det i sikte och det var dit jag skulle. Och jag nådde målet, jag såg ut som jag ville och hade den kroppen jag ville ha. Sen åkte jag till Frankrike och allt gick åt fanders. Nya vänner, ny skola, ny omgivning och nya frestelser. Inte bra, men kul hade jag. Nu vill jag tillbaka till det jag hade förra sommaren, jag vill ha den kroppen igen.

När jag känner att motivationen sviktar tar jag en kik på de här bilderna. Hoppas de är lika inspirerande för er!

Mitt långsiktiga mål är att komma i närheten av den här formen. Sedan slipa på den ännu mer, styrketräna och hitta en balans där jag kan se smal och fit ut samtidigt som musklerna slipas och syns på ett snyggt sätt. Jag vill bli fitness, helt enkelt. Kanske tillräckligt slipad för att en dag kunna vara stolt över att jag faktiskt har nått precis dit jag ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0