Ryggskott.

Igår under dagen på jobbet skulle jag lyfta en stor bunke med vattenmelonpuré och sträckte ryggen. När jag skulle resa mig small det bara till i nedre delen av ryggen och såklart fick jag ryggskott. Både mamma och pappa har haft problem med ryggskott sedan de var omkring 20. Och självklart har även jag ärvt den dåliga ryggenen. Det är så typiskt att ingenting går som det ska när man har motivationen på topp. Med min otur kommer jag säkert att få influensan snart (ta i trä!). Så jag tar bussen till jobbet och hoppas på att jag i alla fall kan powerwalka hem. Jag tror för övrigt inte att det kommer vara några problem att nå mina mål =)

Tur att det är en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback