Movienight.

Jag ligger i soffan och ser på film med mitt livs kärlek. Idag har jag tagit en paus från mitt liv och samlat kraft inför nya tag imorgon. I och med det så sket sig min veckas utmaning, men det tar jag imorgon när jag ska utvärdera. Som sagt, jag har tagit en paus, rått om mig själv och vilat upp mig. Inte räknat kalorier, inte tränat, knappt rört på mig faktiskt, och nu känner jag mig som en ny människa. Lite abstinens får jag när jag inte kan träna, men jag tar nya tag imorgon.

Jag kommer inte att skriva något speciellt om kost och träning idag. Det kommer upp ett litet inlägg senare om mitt nya mobilfodral som jag köpt i förra veckan. Det är superduperdundersött och jag är så nöjd. Har även köpt en ny snygg plånbok, men den visar jag senare.

Happy Happy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback