Sleepy time.

Hinner inte skriva mycket nu för jag ska precis gå och lägga mig för jag jobbar tiiiidigt imorgon. Tänkte bara säga att jag lever och har inte glömt bort er =) Jag har bara haft lite krångel med mottagning under roadtrip norrut. Nu är jag hemma igen och kommer uppdatera så fort jag får en chans.

Idag när vi kom hem orkade vi inte laga mat så det blev pizza, hoppsan! Men jag har rört på mig mycket nu när vi vart ute och rest, sprungit i sanddynor och vandrat. Tyvärr har jag inte hållit mig till 8km om dagen, så där sprack min utmaning för mig. Men jäklar, nu ska jag ta tag i livet och se till att träna och hålla mig till nyttig mat!

Sandboarding i Lancelin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback