Stolt.

Jag fortsätter att hålla mig till mina planerade powerwalks fram och tillbaka till jobbet. Om jag ska vara helt ärlig är jag faktiskt lite stolt över att jag inte gett upp. Jag är en så sjukt morgontrött människa, men nu på senaste har det varit otroligt mycket lättare att stiga upp och jag ser faktiskt fram emot morgonpromenaderna. Så lätt var det att ändra vanor.

Jag bestämde mig en dag för att: "Nä, nu jävlar får det vara nog. Jag är inte nöjd med hur jag ser ut och jag kan inte fortsätta sitta och vänta på bättre tider". Så jag tog tag i mitt problem och började röra på mig mer, äta bättre och det hjälper. Jag både känner mig friskare och ser resultaten genom att min kropp blir mer fast och fit. Det är så otroligt skönt att känna att jag är på god väg mot mina mål. Vågen visar hittills inte så mycket skillnad, men det gör inget, för det syns.

Att vågen inte visar någon stor skillnad kan bero på flera saker. Till exempel att jag har gått ner i fett men fått starkare muskler från alla promenader. Och, som alla vet, väger muskler mer än fett. Vi får väl hålla tummarna för att jag om nån vecka börjar rasa i vikt när musklerna inte längre blir större medan fettet fortsätter rasa bort =)

Håll tummarna ni också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0