Vecka 1 + Mål.

Nu har jag lagt upp ett träningsschema för mig själv under kommande vecka. Från och med nu börjar 2 månader av hård träning för att nå ett par nya mål.


Mina mål till den 6e maj:
  1. >3 mil powerwalk
  2. 3500kcal brända
  3. Dagligt intag 1300-1500kcal (varken mer eller mindre)



Mina mål till den 1a juni:
  1. Vikt 57,5kg (59kg)
  2. Midjemått 67cm (69cm)
  3. Orka x antal Chins (to be continued)
  4. Orka stå "plankan" i 2min (25sek)
  5. Armhävningar på tårna 15st (2-3st)
  6. Knäböj med skivstång 10reps med 40kg (20x3, 20kg)
  7. Hålla mig till planeringen och inte fuska!
Uppdatering om antalet chins jag ska orka kommer senare, när jag vet hur många jag redan orkar. Lovar att testa på gymmet på tisdag. Plankan i 2 minuter borde jag kunna klara av på en månad. Just nu orkar jag 25 sek, men då har jag aldrig gjort det förut heller. Armhävningar lär bli en utmaning. Just nu orkar jag omkring 2-3st på tårna och jag brukar hålla mig till knäna. Vad tror ni?

Ps. Imorgon skriver jag vad de olika passen innebär för nu måste jag sova om jag ska orka upp till jobbet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback