Träningsvärk.

Den här träningsvärken jag har just nu har totalt förstört mitt träningsschema. Jag kan knappt röra mig och känner mig stelast i världen. När jag vaknade imorse kunse jag knappt gå, så det blev ingen powerwalk till jobbet. Inte hem heller för den delen.

Men, jag har varit ute på två kortare småpromenader för att få lite motion medan jag vilar upp mina stackars ben och rumpan. Så idag har jag promenerat 3km och bränt 200kcal. Det är ju nästan ingenting om man jämför med mitt vanliga schema, men bättre än ingenting alls.

Oavsett om jag vaknar med brutna ben imorgon (ta i trä!) så ska jag ta min vanliga powerwalk till jobbet. Och även hem! Daniel kommer och möter mig när jag slutar så går vi tillsammans, det blir lättare. Då har jag nånting att se fram emot hela dagen och så får jag vara med honom extra mycket =) Jag jobbar 07-14 på en av butikerna och sedan 15-17 på min vanliga, så det blir en lång dag imorgon. Men, vad gör man inte för lite extra cash? Nästa vecka har jag inte ens någon ledig dag då jag har tackat ja till ett extra pass utöver de två extra jag redan har varje vecka.

Jag jobbar alltså på min vanliga butik under måndag, onsdag, torsdag och söndag. På "267" under tisdagar (och lördag nästa vecka), samt på "140" under fredagar. Det tar på krafterna när jag dessutom kör stenhård träning, men det känns bra på kontot när löningen kommer!

Under the coconut tree.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback