Utslagen.

Jag har precis vakna, efter 16 timmars sömn. De långa arbetsdagarna och nätterna med bara 5 timmars sömna har tagit ut sin rätt. Igår jobbade jag hela dagen från 7 och när jag kom hem vid halv 6 la jag mig i soffan för en lite powernap. Jag hade planerat att spendera kvällen framför en film med Daniel. Men det gick inte riktigt som jag tänkt mig. Efter en halvtimme på soffan vaknade jag lite halft och förflyttade mig som en zombie till sängen, och sov tills nu. Därav bristen på uppdatering av mitt otroligt intressanta liv. Sorry!

Det känns otroligt skönt idag, att ha fått vila ut ordentligt och bara sova så mycket som kroppen behövde. Idag ska jag vila ordentligt, jag har fortfarande den där djävulska träningsvärken i benen. Men den har gått över i något som känns mer som muskelöversträngning. Håll tummarna att det snart har gått över så att jag kan träna normalt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback