Veckans utmaning.

Hädanefter kommer jag under de flesta veckor att sätta upp en liten utmaning som jag ska klara av. Den första utmaningen gäller från idag fram till och med söndag. Jag ska helt enkelt fortsätta att hålla mig aktiv trots att jag är på semester, och inte låta mig själv sönderfalla bara för att jag är ledig. Jag tycker att det är viktigt, att man fortsätter att varje dag hålla tankarna på sitt mål. En vecka utan träning gör så himla mycket, och det har jag inte råd med. Första veckans utmaning:
Det är bara, för er som vill, att hänga på mina utmaningar. Det gör er gott att alltid, varje dag, röra lite extra på er. Så kör på 8km varje dag som mål, och bli förvånad över hur kul det faktiskt är att röra på sig!
Skriv gärna i kommentarsfältet hur det gick för dig med veckans utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0