På resa.

Hej hej hej!
 
Jag är just nu på rundresa i Australien med min man, och kommer att ha varierande tillgång till internet, som ni kanske har märkt. Tyvärr kommer jag knappt att kunna uppdatera under resan på grund av det, men jag försöker så fort jag har en chans.
 
 
Just nu är vi i Broome, där vi bor gratis hos en familj i utbyte mot hjälp på deras gård. Daniel har fått lite ströjobb för att samla in lite pengar till bensin inför den fortsatta resan. Vi stannar här i ungefär 2 veckor till och kommer sedan att åka längs Gibb River Road (som är en off-road-väg mot Darwin) till Darwin. Den 22 augusti tar vi ett flyg till Singapore, för en veckas "semester" =) Därefter väntar nya äventyr i Kakadu National Park. Vi kör hela långa vägen längs australiens kust och jag kommer att ha minst 5000 bilder att visa upp när jag kommer hem i december. Så ni kan vänta er en hel del bildbomber allt eftersom tiden går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0