Bodybalance.

Okej, nu har jag varit på Bodybalance ikväll och testat på. Det var ingenting för mig. Dels för att det krävs att man är rätt vig i ryggen eftersom det baseras på Yoga, och det är inte jag just nu. Men även för att det är en lite för långsam träning för mig, med alldeles för mjuka rörelser. Det var kul att testa på och jag kommer alldeles säkert att göra det igen, men inte före min rygg är helt frisk.

Onsdagens Bodybalance-morgonpass kommer bytas ut mot vanlig styrketräning med min personliga PT (och pojkvän) Daniel. Dagens träning har gått precis som planerat och jag har kört två pass, ett morgon och ett kväll. Imorgon är jag LEDIG!! Det firas med tidig morgon på gymmet klockan 8, och sedan en tripp till stan för att glutta på lite eventuella inköp.

Ser fram emot en dag i affärer, det var längesedan jag var ute på en shoppingrunda. Och jag behöver verkligen nya converse.. jag har nämligen använt mina älsklingar som jobbskor vilket har förstört dom totalt och det flyttar säkert in kackerlackor i sulan snart! Dags att hitta ett par nya favoriter alltså. Dessutom är det så superbilligt i HarbourTown, 350 spänn är ju ett riktigt kap. Jag tror jag vill ha ett par vinröda eller lila, men kan även tänka mig ett par mintgröna.. eller kanske orange? Shit, det finns ju så många olika!!

Kanske ett par såna här?
En tjej som kom in på jobbet hade de här på sig och hennes killes syrra hade tydligen målat dem med textilfärg. Inte vattentäta dock, så lite panik när det regnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0