Prometheus.

Igår körde jag bröst, axlar och triceps på morgonpasset, vilket gick suveränt. Det blev inget kvällspass då det varken fanns tid eller ork + att jag hade sådan sjuk träningsvärk i hela kroppen. Däremot var jag och Daniel på bio med en av hans klasskamrater och hans tjej. Vi såg Prometheus, med Noomi Rapace i huvudrollen.

Jag tycker att det är intressant med filmer som handlar om något mer än mänskligheten, att vi kommer någonstans ifrån på något sätt. Däremot är det ingenting jag tror på själv, att någon har skapat oss. Filmen var intressant och med extrema effekter! Allting kändes väldigt verkligt och den var superbra gjord. Den rekommenderas varmt till att som är intresserade av den sortens film, sci-fi/action.

Noomi gjorde en väldigt bra insats i huvudrollen och man kunde knappt märka att hon egentligen är svensk. När du tittar på filmen, se till att ha någon bredvid att krama/hålla hårt i, för det kommer en hel del överraskningar och äckel!

6 av 10 kängurusar! (de coola effekterna ger extrapoäng)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0