Sen Juni-uppdatering.

Hej hej hej!!!
Gud vad jag har varit sämst på att höra av mig till er. Men jag skyller på att jag dels har haft mycket på jobbet och dels har varit sjuk och legat hemma en vecka med massa feber! Så, nu är jag väl förlåten?

Jag har vägt mig och mätt midjan! Woho, äntligen!

Resultat 1 maj - 1 juni (10 juni):
  • Midjemått: 68cm (mål 67cm)
  • Vikt: 58kg (mål 57,5kg)

Sååå, det räckte inte hela vägen den här gången men jag har hur som helst minskat. Däremot är jag helt säker på att jag låg på (om inte under) målen just den 1 juni, men nu den senaste veckan har min periodiska fasta och LCHF-diet skitit sig lite. Jag har lixom sabbat för mig själv lite, kan man säga. Anledningen är att vi har fått så himla goda banan&blåbärs-bröd på jobbet så jag kan nog ha fuskat liiiite med min noll-kolhydrats-tolerans. Tyvärr. Men hädanefter, när jag känner att det skulle vara gott med lite äckelmat, ska jag titta på den här bilden (nedan) och kämpa för att få min smala midja tillbaka!!


Men nu är det dags att sätta upp ett nytt mål inför kommande månad! Och bara för att jag var så himla lat och inte la upp resultatet när jag skulle, så har jag endast 3 veckor på mig till nästa resultatinvägning. Så till den 1 juli är alltså nästa mål (som jag lägger upp senare idag). Det är även dags för en ny veckoplanering (som även den kommer upp senare idag). Veckan som gått har fungerat bra, förutom att torsdagens jobb försvann för att mitt virus inte ville dö. Sen på lördagsmorgonen vaknade jag med ont i halsen, så träningen klockan 7 bleviställlet idag klockan 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback