Dagens kost

Det är sent och jag ligger nerbäddad för att kolla på ett avsnitt av Californication med min man. Australien ligger 6 timmar före Sverige och klockan är alltså 23.38 hos mig just nu. Jag tänkte avsluta min första dag med att upplysa er om hur dagens kost har sett ut.

Frukost: 80kcal
  • 150g frysta bär (hallon, vinbär, björnbär och blåbär)
Lunch: 150kcal
  • 100g potatis (okokt vikt)
  • 1 ägg, stekt
Middag: 350kcal
  • 100g ris (kokt vikt)
  • 100g kyckling, stekt
  • 100g grönsaker, stekta
Dagens middag: Kyckling&ris à la Daniel

Jag vet att det låter som väldigt lite under en hel dag, men till det här hör att jag suttit ner på min feta rumpa hela dagen och inte gjort nånting alls. Så soffan, kudden och datorn har varit mitt sällskap under min lediga dag. Sådana dagar behövs också ibland, men imorgon får jag se till att aktivera mig istället. Nu är det storm ute och jag ska krypa ner under fluffet och mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0