Krossad ruta.

När vi kom ut till bilen imorse märkte jag först ingenting utan det var när jag satte mig i bilen och tittade mot Daniel som jag fick en liten chock och såg att hela rutan såg ut som ett glas-spindelnät. Daniel blev såklart skitsur och tyckte det var otroligt onödigt (såklart!). Men nu är allt löst då jag har världens händigaste man som fixar allt. Så rutan är lagad, eller utbytt (av Daniel), och bilen ser ut som ny. Så om någon behöver hjälp med bilmeck så vet jag en som kan!

Det som finns kvar av den gamla rutan


Det såg precis ut som att någon hade skjutit med pistol rakt mot rutan. Där det är tejpat var det som ett jättelitet hål som gick nästan rakt igenom rutan. Resten av rutan var som i minibitar. Fattar inte vad det är för idioter som springer runt och krossar andras bilfönster. Hade dom velat sno nånting hade det inte varit svårt att slå sönder den med ett andra slag. Det känns ännu mer onödigt när vi inte ens hade något värdefullt i bilen, och absolut inte synligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0