Studier.

Förutom powerwalk imorse, har jag mest suttit vid datorn med en massa studier. Läser två distanskurser från Sverige och hade en inlämning idag. Nu när det är klart, tänkte jag lägga mig i soffan och glo på film eller serier. Har inte bestämt mig ännu för vilket det blir, men det lutar åt serier eftersom klockan redan har hunnit bli 22.

Imorgon ska jag upp och jobba igen, efter två lediga dagar. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma tillbaka till en vecka av fasta rutiner. Jag känner mig alltid lite vilsen när jag har lediga dagar och tycker det är svårt att komma på vad man ska fylla en hel dag med. Igår ägnades mest till att sitta i soffan, vilket är otroligt tråkigt egentligen. Idag ägnades också mestadels till att sitta i soffan med datorn eftersom jag hade en massa studier att göra klart.

Tur man har en hund att gosa med!

Jag & Hazel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0