Torsdag 29/3-2012

Jag har funderat på att skaffa en blogg nu ett tag. En blogg som ska handla om mitt "nya" liv. Jag har lagt om min livsstil och tänkte att jag skulle dela med mig av min resa mot ett hälsosammare liv. Jag har haft lite problem med att hitta på ett passande/intressant namn som jag kunde använda.. men det fick helt enkelt bli "perfectionfreak" för det är precis vad jag är. Jag vill att allt ska vara perfekt hela tiden och skulle göra nästan vad som helst för att livet ska bli som jag vill. Mitt senaste projekt är att komma i form och skaffa mig min drömkropp.

Jag kan erkänna att jag blir väldigt inspirerad av träningsmanin som folk verkar ha fått nu det senaste året. De flesta stora bloggare har ju börjat träna, Kissie till exempel verkar ju lite manisk med träningen, och man kan ju inte undvika att känna sig taggad att börja forma sin egen perfektion!

Man lever bara en gång,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0