Bee free.

God morgon, först och främst. Idag är jag superpigg och känner mig helt redo för att jobba 6,5h. Inga problem, idag klarar jag allt! =)

Det verkar som att världen har fått lite av en träningsnoja? Har någon annan märkt det? I alla bloggar man klickar in på nu för tiden skrivs det hejvilt om träning och viktkamper. Vad har hänt? Nyss var ju de flesta så onyttiga som man aldrig har varit förr och helt plötsligt förnyas allas livssyn och man ändrar sin livsstil totalt. Undrar om det håller i sig eller om folk snart går tillbaka till sina onyttiga jag..

Dagens ros vill jag ge till min bästa vän Ellis som jag är otroligt stolt över. Hon har äntligen satt igång med träningen på allvar. Som jag har tjatat på att vi ska ut och promenera, och nu kommer det absolut att bli andra bullar när jag kommer hem. Förväntar mig ett skrämmande resultat och en pigg, frisk bästis att träna med!! Vänta du bara tills jag kommer hem i december, då ska vi ha massvis med mysiga helger! ♥ Jag älskar dig, gumman ♥



I förrgår när jag kom hem fick jag syn på ett par bin som snurrade omkrick en lavendelbuske och kameran åkte fram. De ser så fria och obekymmersamma ut, jag blir nästan lite avundsjuk.

Foto: Micaela Collin Vestlund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0